Törvényi előírásoknak megfelelően minden egyes e-DMben fel kell ajánlanunk ügyfeleinknek,hogy leiratkozhassanak hírlevelünkől. De nem tesz ez rosszat az üzletnek?
Nem, ugyanis az az igazán értékes e-mail cím, amely mögött egy érdeklődő ügyfél áll.
Ha a címzettet már nem érdekli a hírlevelünk tartalma, akkor minden egyes levéllel csak rontjuk a rólunk alkotott képét, egy rámenős, idegesítő márkává válhatunk szemében. Ellenben, ha megadjuk a leiratkozás lehetőségét és kérését gyorsan teljesítjük, egy megbízható, korrekt vállalatként tekinthet ránk a jövőben is.
Egyesek azt vallják, egy nagyobb adatgyűjtés után akár dedikált levelet is érdemes kiküldeni az adatbázisra, melyben a leiratkozás lehetőségére hívjuk fel az ügyfeleink figyelmét. Akit érdekel az általunk közvetített tartalom, az úgysem fog leiratkozni, és ezen ügyfelekben is nőhet a belénk vetett bizalom egy ilyen levél hatására.
Egy ilyen jellegű dedikált levelet érdemes kiegészíteni a hírleveleink rövid bemutatásával, egy kis betekintéssel arra, mit várhat az érdeklődő, ha feliratkozott ügyfelünk marad.
http://unbounce.com/email-marketing/eye-catching-email-subject-lines/