Szegény gazdagok – és a gyerekeik! Ők is szeretnének szelfizni, megmutatni mit esznek, mit viselnek, „nem tehetnek róla” hogy luxuskörülmények veszik körül őket, így „valahogy” mindig belelóg a képbe egy sportkocsi, méregdrága étel-ital, gyémántkarkötő vagy magánrepülőgép. 🙂
Amióta van Instagram, azóta az internet – kevésbé tehetős – népe olyan részletes bepillantást nyerhet a felső 1% életébe, amire korábban nem lehetett mód. Komplett Tumblr blogok állnak rendelkezésre azoknak, akik szeretnének irigykedni/bosszankodni a kőgazdag kölykök életén, ezek egyike a Rich Kids on Instagram.
Mivel a képeket nézve valószínűleg több embernek nyílik ki a bicska a zsebében, mint ahányan azt gondolják, hogy ezek a fiatalok megérdemlik ezt a luxust, ezért egy jópofa kampányötlettel a KFC Romániában egy kis trollkodásra biztatta Instagram követőit.
Az MRM Romania által kitalált kampány fő üzenete, hogy „kis pénzzel is érezheted jól magadat” – ezzel a fiatalokat megcélzó olcsó „Smart” menükre kívánták felhívni a figyelmet.
E kampány része volt, hogy a fiatalokat arra biztatták, hogy készítsék el „ismét” a kőgazdagok pózolós képeit, de a maguk kispénzű módján, és lássák el a kampány hashtagjével (#LittleMoneyBigFun illetve románul #DistractieCuBaniPutini) hogy megosszák a világgal. Az eredményt itt lehet megtekinteni.
Szerintem azért jó ez a kampányelem, mert olyan insightra céloznak, ami mindenkit bosszant legalább egy kicsit (a gazdagok magamutogatása), teljesen briefen van (kis pénzzel is jól érezheted magad), humoros, és a felhasználók bevonására, az általuk létrehozott tartalomra épít.
Nyilván egy ilyen kampány esetén tömeges remake-ekre nem lehet számítani, hiszen egy ilyen kép elkészítése időt és energiát igényel, de már bőven jó, ha van 4-5 jól sikerült alkotás, amit mémként meg lehet futtatni a social médiában, illetve úgy lehet a user generated content közé beszúrogatni képeket KFC Smart menükről, hogy „nem lóg ki a lóláb”.
Comments are closed.