A japánok szerint a válasz a következőkön múlik: 1) kor, 2)nem, 3) külső hőmérséklet, 4) napszak. Legalábbis, ha üdítőitalokról van szó. Ezek alapján ajánlja ugyanis a – szerinte – legmegfelelőbbet a fogyasztóknak a szigetországban néhány hete üzembe helyezett aCure elnevezésű üdítőital-automata. A világ első „okos” készülékén a kínálat egy 120 centis érintőképernyőn néz velünk farkasszemet. Szó szerint, ugyanis amíg mi az automatát, az („ő”?) bennünket vizsgál, majd a felsorolt paraméterek alapján pirossal jelöli, szerinte legmegfelelőbbet. Döntését természetesen az érintőképernyő segítségével felülbírálhatjuk – állítólag nem lesz csalódott. Hogy tanul-e a dologból arról nem szól a fáma. Arról viszont igen, hogy a tesztkészülék borzasztóan népszerű, ezrét továbbiak üzembe helyezését is tervezik a közeljövőben. Lehet, megszületőben van a hagyományosan leghatékonyabbnak tekintett személyes értékesítés gépesített változata?
(forrás: Figyelő)