A Novával és a Dreamworks-szel együttműködve kezdett digitális kültéri kampányba (DOOH) a Burberry, London a Piccadily Circusnál. Az interaktív 3D kampány lényege, hogy a speciális mobilalkalmazás segítségével a kültéri digitális kijelzőn telefonunk mozgatásával reptethetjük saját, személyre szabott sálunkat. Egy időben maximum öten játszhatnak. A kampány december 14-től az év végéig tart.
A kampány fő üzenete ‘Personalised For You’ egyben a márka fő üzenete is, a saját magunk által kreált sálat meg is vásárolhatjuk a Burberry webshopjában.
A Burberry folyamatosan bővíti digitális jelenlétét, van sajátzeneiYouTube-csatornája, aBurberryAcoustic,valamintInstagramon is jelen vannak. A digitális közvetítésben is élen jár, a márka követői már a London Fashion Week bemutatót megelőző napon előzetes képeket láthattak a Snapchat program segítségével, és megtekinthették, ahogy a bemutatandó darabokon a Burberry központjában a végső simításokat végezték.
A Burberry made-to-order programja azt is lehetővé tette, hogy a show alatt kiválasztott ruhákat és táskákat a vásárlók október elejéig személyre szabhassák online vagy a kiválasztott Burberry boltokban átvehessék világszerte, így első alkalommal olyan darabokhoz juthassanak, melyek csak jövő tavasszal lesznek a boltokban megvásárolhatóak.
Forrás: brandchannel.com; twitter.com
Comments are closed.