Snaplications
A LinkedInen már megszokott, hogy cégek keresnek meg, vagy éppen te keresel meg cégeket állással kapcsolatban. Sőt, talán azt is elmondhatjuk, hogy a Facebooktól sem túl idegen ez – bár ott inkább az MLM-es munkáké a döntő többség.
Az ausztrál McDonalds húzott egy lapot 19-re, és összeállt a Snapchattel egy fiataloknak szóló kampányban. Ott ugyanis a Mekiben dolgozók létszáma eléri a 105 ezret, és közülük majd 70 ezren 18 év alattiak, így hát egyértelmű volt, melyik az a csatorna, ahol a legnagyobb számban elérhetik őket. A Snapchat a világ koalás felén 4 millió felhasználóval büszkélkedik egyébként, és a felhasználók 82%-a még nem nagykorú.
A Snapchaten a Snap lencsén keresztül lehet felpróbálni a Meki ikonikus egyenruháját és egy 10 másodperces videóban jelentkezhetnek az állásra, majd onnan elirányítják egy oldalra, ahonnan letöltheti a „rendes” jelentkezéshez az űrlapot.
Az étteremlánc felhívta arra a figyelmet, hogy nem szeretnék lecserélni a személyes felvételiket az alkalmazáson keresztül feltöltött vicces videókra, viszont a jelentkezés elbírálásában szerepet játszik ez is. Bárhogy is van, kíváncsiak vagyunk a Snapilation kampány sikerességére és arra, kiből lesz az új SnapCeleb.
Kis kitekintő
Magyarországon amúgy nem ilyen jó a csillagok állása a Snapchat háza táján: egyre kevesebben töltik le az alkalmazást és megítélésén az a #StatusOfMind tanulmány sem nagyon segít, amelyet 19-én jelentetett meg a Royal Society for Public Health (RSPH) és a Young Health Movement (YHM).
A tanulmány arról szól, hogy miként hat a fiatalokra a közösségi média. A konklúzió pedig az, hogy az Instagramon kívül az egyik legkárosabb hatása pont ennek az appnak van a gyermekek lelki fejlődésében: szorongást, magányt és depressziót válthat ki. A kutatást 1500 angliai 14-24 éves között végezték el és innen lehet elérni.
Comments are closed.