Ezen morfondíroztam, miközben átfutottam az Árkád Tezenis üzlete előtt kapott szórólapot. Nem volt hosszú, ráadásul mindkét oldalán ugyanaz volt olvasható: biztosra akartak menni.
„Gyere be és válaszd ki a kedvenc színedet!” – invitált a négyzet alakú sárga papírdarab. Amiért mégsem éreztem a mozdító erőt, annak kevés köze volt az általuk kínált termékek köréhez, lévén, hogy a női fehérnemű vásárlása nem hoz lázba. Sokkal inkább az ígéretet éreztem súlytalannak, és ezzel valószínűleg ők is így voltak, ez lehet ugyanis az egyetlen oka annak, hogy a legkisebb betűmérettel került a szórólapra. „*Vásárlásonként egy ajándék Post-it választható.” Persze értem, hogy a kis emlékeztető lapocskák intenzív színeire rímel a termékskála, de nagyon kíváncsi lennék, ki az, aki ezzel az ajánlattal vásárlásra bírható, de akár csak a boltba becsábítható… Ugyanakkor elismerem, ha működik, akkor a világ egyik leghatékonyabb kampányával állunk szemben. Ami mégis kicsit elbizonytalanít a szakértelem kapcsán az a szórólap utolsó sora: „Óvd környezetedet! Hasznosítsd újra ezt a szórólapot! Köszönjük!” Ezt már nem akartam megfejteni…