A mobilszolgáltató székházába invitálta kíváncsi rajongóit.
A kapcsolat elmélyítése érdekében a Telenor immár másodszor látta vendégül az érdeklődőket új irodaépületében, mely az egyik legzöldebb irodaépület Magyarországon. A törökbálinti Telenor Házat Zoboki Gábor tervezte a fenntartható fejlődés jegyében, a mobilszolgáltató pedig alig várta, hogy átköltözhessen a környezetbarát megoldásokban bővelkedő komplexumba. Az öröm persze akkor az igazi, ha megoszthatjuk másokkal, ezért tavaly még egy humoros filmet is készítettek a Nyílt Nap beharangozására:
Idén a facebookos rajongókat különbusz, szívélyes fogadtatás és meleg ebéd várta, persze a többség nem emiatt vett részt az eseményen. Inkább a székház speciális megoldásai és a munkahelyi légkör érdekelte őket, az a világ, ahová a dolgozókon és a karbantartókon kívül kevesen nyernek bepillantást. A látogatók csak kapkodták a fejüket a „panorámaterasz”, a napkollektoros vízmelegítő, a talajenergiát hasznosító hőszivattyúk, a szerverszoba hőjével fűtött, kipufogógáz megkötésére szolgáló mesterséges tó és a hazai gyakorlatban szokatlan kialakítású munkaállomások láttán. Mindezek után a szelektív hulladékgyűjtésen, a modern légkezelő berendezéseken, a strandröplabdapályán és a grillteraszon már senki sem lepődött meg. A dolgozókat (kb. 1200 fő) norvég mintára „ültetik”, szellős elrendezésben kb. 30-40 fő dolgozik egy unitban, amelyhez mosdó, konyha, személyes tárolók, szervizszoba (szkenner, nyomtató, irodaszerek, papírgyűjtő) és két tárgyaló tartozik. Nincsenek külön irodák, lebetonozott helyek és emberek, állítólag még a vezérigazgató is változtatja a helyét negyedévente. Az irodabejárás után a látogatóknak szánt programok folytatódtak, kihirdették, hogy mostantól bárki ringbe szállhat a hónap rajongója címért. Akinél a Facebook Analytics bejelez, azaz a legtöbb (Telenor által preferált) aktivitás fűződik a nevéhez az adott hónapban, annak jóváírják a havi telefonszámláját. A Telenor funok ezután megtudhatták, milyen Sony Ericssonokat dob hamarosan piacra a cég. Lesz itt minden, mi szem-szájnak ingere, kamerában Exmor, 3D Sweep Panorama, kijelzőben Bravia Engine, HDMI, Bravia Sync, zenében xLoud, játékban Play Station. A rajongókat beavatták a közösséget érintő újdonságokba is, a Facebookot például “alkalmazásmentesítették”, azaz beépítették a napi “rutinba”. Ezentúl zenehallgatásnál egyből lehet lájkolni, a fb-os képek azonnal megjelennek a mobil galériájában stb. Kedvcsinálónak a meghívottak kipróbálhatták az új Xperia okostelefonokat, az arc-ot, a neo-t és a Play-t. A szervezők a végén még egy közösségkovácsoló fotóversenyt is szerveztek. A rajongóknak egy-egy hatalmas, plüss angry birdöt kellett lencsevégre kapniuk telefonjuk segítségével. A pálmát az a csapat vitte el, amelyik a mérges madarat a legötletesebb szituációban fotózta le. A Telenor remek vendéglátónak bizonyult, az idegenvezetés mellé ebéd és még egy kis búcsúajándék is járt a résztvevőknek.
A példa követendő, és mégcsak exkluzív ajándékokat sem kell kilátásba helyezni ahhoz, hogy kellő számú érdeklődő verbuválódjon össze egy-egy irodabejáráshoz. A rajongók szeretik és értékelik a törődést, nemcsak arra kíváncsiak, amit egy cég szépen felépítve és kommunikálva a külvilág elé tár, hanem arra is, ami a kulisszák mögött lapul. És ami a lényeg, a bennfentesség érzése még szorosabbá, közvetlenebbé teszi a kapcsolatot. Az pedig tudjuk, hová vezet.
Forrás: