A Spar napokban lezárult bevásárlótáska-tervező játéka osztatlan közönségsikert aratott, annak ellenére (vagy pont azért), hogy a „műalkotások” egy része nem maradt meg a jó ízlés határain belül.
A Spar online felületet biztosított a tervezéshez kedvet érző felhasználók számára, akiknek különböző zöldségekből és gyümölcsökből kellett ízléses bevásárlótáskát kreálniuk. Ígéretük szerint a legjobb pályamunkát legyártják, ami végre feldobja az egyhangú reklámtáska-kínálatot. Hazai viszonylatban busás pénznyeremény is járt a díjazottaknak, ám nem csak emiatt ragadtak egeret a felhasználók. Többen ugyanis vérszemet kaptak az előzetes „moderáció” hiányának láttán, és igencsak buja összeállításokat készítettek a jobb sorsra érdemes zöldségekből. A galériában szinte percenként jelentek meg az újabbnál-újabb „műalkotások”, a szimpatizánsok pedig különböző blogokon oktatták az idegen ajkúakat arra, hogyan tehetik közzé bizarr terveiket a nyereményjáték hivatalos weboldalán. A Spar egy ideig tétlenül szemlélte a dolgot, majd diszkréten beavatkozott, és eltávolította a közszemérmet sértő grafikákat. Erre minden joga megvolt, hiszen a játékszabályban előrevetítették, hogy a hatályos jogszabályt sértő, gyűlöletkeltő, megfélemlítő, erkölcsileg, etikailag vagy bármilyen más módon kifogásolható művek a delete gomb áldozatai lesznek. Szerencsére a nem igazán témába vágó, de vicces alkotásoknak megkegyelmeztek, így Yodától kezdve Elvisig sok látványos kreatív is bekerülhetett a több mint 20 000 pályamunka közé. Egyik-másik szellemes alkotásról lerítt, hogy profi készítette, de nincs ebben semmi kivetnivaló. Végül a negyven, legtöbb szavazatot kapott terv közül zsűri választotta ki a dobogósokat, illetve a legkreatívabb grafikát. A kívülállók talán meglepődnek ezen, a szakmabeliek azonban hozzá vannak szokva ahhoz, hogy nem mindig a legkreatívabb ötlet a „nyerő”. Így az első két helyezett viszonylag egyszerű grafikákkal tett szert fél-, illetve negyedmillió forintra. A zöldségekből kirakott Yoda, annak ellenére, hogy az erő vele van, csak egy harmadik helyet szerzett. A legkreatívabbnak kikiáltott pályázat valóban ötletes, a zöldségek Elvis-imitátorként lépnek színre, azaz zacskóra. A díjazottakon kívül is érdemes egy kicsit nézelődni, hiszen számos remek terv született, sokan még szlogent is kanyarintottak a munkájukhoz. A Spart meglepte a felhasználók ilyen fokú (és szintű…) aktivitása, ráadásul nemcsak Magyarországról, hanem határainkon túlról is érkeztek tervek. Az pedig, hogy sikamlósabb megoldások is születtek, inkább csak megdobta az érdeklődést a nyereményjáték iránt, az oldalletöltések száma meghaladta ugyanis a 3,6 milliót. Bár a Spar szorgalmasan törölte a kifogásolható pályamunkákat, a szemfülesebbek azért lementettek közülük egy csokorra valót.