Mivel a munkám és a magánéletem nagy részéhez használom az internetet, ezért megmosolyogtató látni olyan hirdetéseket, amik arról akarják meggyőzni a befogadót, hogy érdemes „weboldaltulajdonossá” válni. Mondjuk, mivel egy lakótelepi postaládákba terjesztett „helyi érdekű” szórólapról van, még az is lehet, hogy a célközönségben valóban sokan vannak, akiknél itt kell kezdeni a meggyőzést 🙂
Viszont még érdekesebb, hogy elérhetőségként összesen egy telefonszám van megadva… Olyat már hallottam, hogy a suszternek rongyos a cipője, de olyat nem, hogy egyáltalán nincs neki. Jövőbeli „weboldaltulajdonosként” én biztos kíváncsi lennék arra, hogy milyen weboldalt tud csinálni ez a vállalkozó, és ehhez jó viszonyítási pont lenne, hogy milyen az ő oldala. Na, ez nincs, sőt még e-mailben sem tudnánk referenciát kérni, mert az sincs feltüntetve 🙂
Kíváncsi vagyok, hány lead érkezett ebből a kampányból 🙂