Néhány napos párizsi kiruccanásunkhoz az Air France-ot választottuk. A hazatérésünk utáni napokban kaptam tőlük apró figyelmességük jeleként az e-mailt, melyben megköszönték, hogy rájuk esett a választásunk, és mindjárt felhívták rá a figyelmünket, hogy miért érdemes legközelebb is velük tartanunk. És, ha már billentyűzetet ragadtak emiatt, akkor még néhány apróság is felhívták a figyelmemet. A hűségprogram mellett felhozták még érvként aktuális ajánlataikat, sőt még egy „útitervezőt” is belinkeltek (ugyan még csak indulófélben van), ahol a városok között böngészve lehet újabb célpontot választani. Meg persze az aktuális promót is megemlítették, ahol repjegyet nyerhetek párizsi fotóinkkal és tippjeinkkel (gondolom, ez megy majd vissza az „útitervezőbe”). Ennyi. Meg annyi, hogy az ember úgy érzi, hogy foglalkoznak vele. Mindez akkor, amikor a márkák görcsösen keresik azokat a pillanatokat, amikor megszólíthatják vásárlóikat, és amikor a vásárlók egyre érzékenyebbek ezekre a megkeresésekre. Úgy látszik, mégis vannak kiaknázatlan területek. Olyan helyzetek, amikor nem zaklatásnak éli meg az ember, hogy megkeresték. Köszi, Air France.