Pontosítok: a filmcsillagokat. A Nespresso szerelmesei ezúttal sem csalódnak, a legújabb reklámfilmben George Clooney partnere ismét John Malkovich. De ez még semmi! Akinek van kedve, újravághatja a filmet, pontosabban variálhatja a jeleneteket, a kész művel pedig egy játékba is be lehetett nevezni a kampány indulásakor.
A kávézás tökéletes élményét ígérő Nespresso márka nem új keletű, 1986-os születésű, ennek ellenére hazánkban még csak most kezd beszivárogni a köztudatba. A kotyogós kávéfőzőhöz szokott háztartások – anyagi okok miatt – valószínűleg nem fognak áttérni a formatervezett kávégépekre és a kapszulás kávéra, bár még ez is előfordulhat, hiszen a berendezés remek státuszszimbólum. Ráadásul, melyik háziasszony kérdőjelezné meg George Clooney ízlését? A Nespresso arca, akit 2006-ban választottak meg a klubtagok a márka nagykövetének, ötödik alkalommal villantja meg ellenállhatatlan fogpasztamosolyát a kávéreklámfilmben. Ezúttal azonban nemcsak csinos hölgyek zsongják körül, hanem Szent Péterrel is összeakasztja a bajszát, akit John Malkovich személyesít meg. Ő már egy tavalyi reklámban is szerepelt, és nagy sikert aratott a Nespresso-rajongók körében, ezért került ismét a képbe, pontosabban a filmbe.
A „What else?” sorozat legújabb, Taxisofőr című része több mint egy jópofa reklám. Az alapszpoton kívül ugyanis rengeteg alternatív jelenetet leforgattak, melyek szabadon kombinálhatóak, ha valaki kedvet érez a filmkészítéshez. A végeredménnyel pedig egy promócióba is be lehetett nevezni. Akinek a filmje megegyezett a rendezői változattal, az sorsoláson vehetett részt, melynek fődíja egy utazás a Cannes-i Filmfesztiválra. Az ötlet közönségsiker, hiszen ki ne szeretne ilyen illusztris szereplőkkel saját filmet gyártani? A játékra mindig is vevők voltak/lesznek az emberek, ez esetben például – irányított módon ugyan, de – kiélhetik kreativitásukat, megoszthatják másokkal is a kész (reklám)filmeket, közben pedig órákat töltenek el a márka honlapján. A forgatásnak itt kezdhetünk neki!
A Nespresso azonban nemcsak a hollywoodi hírességeknek köszönheti népszerűségét, hanem annak a stílust és minőséget sugárzó világnak is, amit a márka köré építettek. A formatervezett kávégépekkel lefőzhető, tökéletes kávé kapszulás kiszerelésben érkezik a fogyasztókhoz, akik ezáltal 900(!) különféle aromával örvendeztethetik meg ízlelőbimbóikat, egyetlen kávézás alkalmával. Mindez a spéci kávégépek (kb. 40 000 Ft-tól) és az aromazáró kapszulák érdeme, melyek darabját 103 Ft-tól lehet megvásárolni. Persze, nem akárhol! A Nespresso értékesítési rendszere szintén a minőség érzetét sugallja. A kapszulákat telefonon, faxon vagy az interneten lehet megrendelni, természetesen házhozszállítással, mely bizonyos darabszám felett ingyenes. Ezenkívül átvételi pontra is kérhetjük a szállítást, ez esetben sms-ben értesítenek az áru beérkezéséről. Hazánkban egy Nespresso Boutique működik, itt a szaktanácsadásra helyezik a hangsúlyt. A kávézás szerelmesei exkluzív környezetben kóstolgathatják a különböző kávéspecialitásokat, a klubtagoknak pedig limitált kiadású kapszulákkal kedveskednek. Természetesen ahhoz, hogy az élmény tökéletes legyen, nem árt néhány kiegészítőt is beszereznünk. Kávéscsészéből, kanálból nagy a kínálat, de aprósüteménnyel, jégőrlővel vagy egy esztétikus kapszulatartóval is meglephetjük magunkat.
A környezettudatosság szintén fontos szerepet játszik a Nespresso kommunikációjában. Aki a hulladék miatt aggódik, azt megnyugtatják, hiszen a kapszulák alapanyaga (alumínium) 100%-ban újrahasznosítható, külföldön több ezer kapszula-gyűjtőpontot állítottak fel. A zacc sem vész kárba, ezt gondosan lekapargatják, és komposztként ítélik örök körforgásra. Aki az egészsége miatt aggódik, azt pedig biztosítják a kiváló alapanyagokról és a szigorú minőségellenőrzésről, mely a termelés és a feldolgozás folyamatát egyaránt végigkíséri. Szintén rendkívül szimpatikus gesztus a vevők felé, hogy amíg a kávégépük szervizelés alatt áll, addig egy kölcsöngéppel főzhetik a feketét, melyet házhoz is szállítanak a számukra.
Forrás:
www.nespresso.hu
www.btl.hu