Az autóipari CRM-megoldásokat kínáló indianapolisi Autobase és a Dominion Dealer Solutions idén nyár elején dobta piacra a MobileScheduler-t, a mobiltelefonokra optimalizált online szervizütemezőt. A technológia segítségével a gépkocsi-tulajdonosok immár mobiltelefonon keresztül is könnyen és gyorsan elérhetik az online szerviztervező @utoScheduler szolgáltatásait.
A MobileScheduler lehetővé teszi, hogy a gépjármű-tulajdonosok gyorsan átláthassák szerviztörténetüket, és okostelefonjuk segítségével könnyedén ütemezhessék a soron következő cseréket, átvizsgálásokat. A több mint öt évre visszamenőleg tárolt ügyféladatokhoz a MobileScheduler segítségével a Blackberry, az iPhone és Android platformos okostelefonnal rendelkezők egyaránt egyszerűen hozzáférhetnek. Az Autobase ugyanis automatikusan felismeri a böngésző típusát, és a megfelelő verziót szolgáltatja. A bejelentkezést követően a felhasználók a már megszokott @utoScheduler webes felületével találkoznak, ahol eddig is online tervezhették autójuk szervizét, a kereskedőkkel közösen. A mobilra optimalizált változat egyszerűen működik: Miután az időpontot fixálták, a járműtulajdonos egy azonnali visszaigazoló e-mailt kap a MobileSchedulertől. Ezzel egy időben a rendszer a szerviz kijelölt munkatársának is figyelmeztető jelzést küld a várható átvizsgálásról, illetve javításról.
Bryan Anderson, az Autobase alapítója szerint az alkalmazás bevezetése óta jelentősen nőtt a szervizbe jelentkezők száma. Hozzátette, hogy az okostelefonok elterjedésével sokat változott a fogyasztói magatartás, és a mobilipar nyújtotta új lehetőségeket az autókereskedők nagyszerűen ki tudják a használni a MobileScheduler segítségével. Reményeik szerint az alkalmazásnak köszönhetően rövid és hosszú távon egyaránt növekedni fog a fogyasztói elkötelezettség és a bevétel mértéke is.
Forrás: autobase.net