A forró nyári napokra, üde kikapcsolódásként és inspirációként a kreatív kollégáknak következzen néhány olyan hirdetés a nagyvilágból, ami méltán öregbíthetné a reklámszakma hírnevét, és alkalmas arra, hogy igazolja a már-már őskövület számba menő „out of the box” gondolkodásmód létjogosultságát. Gratulálok a készítőknek a jó ötletekért, az ügyfeleknek meg a bátorságért, hogy látták az ötletet a kreatív anyagban, és nem ragaszkodtak körömszakadtáig a hagyományos termékelőnyközpontú vizuális megoldásokhoz. Befogadó (vásárló) oldalról nézve biztosan hatékonyabban járulnak hozzá az adott termék értékesítéséhez, mint egy hagyományosabb megközelítés.
Az első két sorozatban közös, hogy egyik sem a terméket, vagy az azzal elérhető közvetlen hatást mutatja meg, nem beszél direkt módon a termék előnyeiről, annak tulajdonságairól, az AHA-élményt egyértelműen a befogadóra bízza, az asszociációs lánc rövid, az üzenet egyértelmű és könnyen dekódolható, mindkét esetben nagyon erős termékrelevanciával.
Kampányinformációk, büdzsék nincsenek, csak a kreatív anyagok. Gyönyörködjetek.
Scotch Magic ragasztószalag
Duracell – Lasts longer, much longer. Sorry.