Az én gyerekkoromban a szülők előszeretettel öltöztették élénk színű fürdőruhába gyerekeiket, hogy könnyen kiszúrják őket például a standon. Szezontól függetlenül én is rikító színekben virítottam: nyáron narancs fürdőruha, télen rózsaszín kabát, neonzöld sapka díszelgett rajtam.
A Nivea és az FCB São Paolo eggyel diszkrétebb ötlettel állt elő az aggódó szülők számára: egy magazinból kitéphető karszalaggal, ami egy IOS app-pal kommunikálva jeleket küld a telefonra a gyerkőc tartózkodási helyéről. Ha a karkötő kikerül az appban beállított “biztonságos zónából” a telefon sípoló hangon jelzi, hogy ideje letenni a Mojitót, a magazint vagy a szürke ötven árnyalatát és a gyermek után eredni. Ha valaki netán az app használata közben veszítené el a telefonját, legjobb gyorsan előkapni a tabletet és a Find my iPhone app-pal megtalálni a telefont, majd a gyerkőcöt.
Arról, hogy milyen darabszámban terjesztették a magazint, nincsenek információk, ahogy arról sem, hogy a karkötő mennyire vízálló. Azt mindenesetre lehet tudni, hogy a Veja Rio magazinnal küldték ki bizonyos előfizetőknek, egy áprilisi kampány részként (Rióban ez már strandidő).
A Nivea KID naptej így nem csak a napfény káros sugaraitól véd. Aki nem hiszi, nézze meg a kampányvideót, amivel a Nivea többek között a Cannes Mobile Grand Prix díjat is megnyerte, ahogy bekerült az összes nagyobb digitális magazinba Riótól Európáig.