Például attól, ha egy nyitás előtt álló étterem a Facebookon már jóval előbb megnyitja a kapuit…Benkő Zoltán, a 2010-ben nyílt, ismerős ételeket mai interpretációban kínáló MÁK Bisztró tulajdonosa már gyakorlott „Facebook-felhasználó”. Ám nemcsak a közösségi oldalak céges kiaknázásában szerzett rutint, hanem az étteremvezetésben is, ezért 2011 májusában egy újabb „ebédlővel” lepte meg a munkában megfáradt és kiéhezett Budapestieket Laci!Konyha! néven. Meglepő módon azonban a Facebook jelenléttel nem várta meg a nyitóceremóniát, hanem elébe ment az eseményeknek, és online módon tudósította az érdeklődőket a fejleményekről. A néhány hét alatt verbuválódott rajongótábor tűkön ülve várta, hogy belekóstolhasson a jobbnál jobbnak ígérkező fogásokba. Mihelyst rendeltetésszerűen üzemelt az étterem, nem volt kérdéses, hogy mi érdekli legjobban az embereket. Természetesen a hasuk, pontosabban a napi menü, melyet a közösségi oldalon még ebéd előtt beharangoznak, a vendégek ennek köszönhetően nem az étteremben szembesülnek először a választékkal, hanem már csőre töltött emésztőenzimekkel nyithatunk be a kantinba. A fogások változatosak, ma például borjúnyak árpával, konfitált szegy karfiollal, skót tojás, sózott tőkehal egressel, rántott feketekagyló, disznósajt, cukkíni leves, marhafartő finomfőzelékkel és császármorzsa került az asztalra. A rajongókat azonban nemcsak ínyencségekkel, hanem „ehető” fődíjért folyó nyereményjátékokkal is várják. Az online jelenlétet a Laci!Konyha! remekül kiaknázza, az étteremmel kapcsolatos hírek napi rendszerességgel felkerülnek az üzenőfalra, az ételkészítés fázisfotóival és a végeredménnyel körítve, közben találós kérdéseket szegeznek a felhasználóknak, hogy déli 12-re kellően felkorbácsolják a gyomornedveiket. Az ételfotók láttán garantáltan összefut a nyál az ember szájában, nem véletlen, hogy a kizárólag ebédidőben nyitva tartó hely napról-napra megtelik vendégekkel. Jó ebédhez szól a móka, a készletek kipörgetése érdekében pedig akár napi akciókat is hirdethetnek a záróra közeledtével. Azt is elképzelhetőnek tartom, hogy alkalmanként csak azok számára nyitják ki az éttermet, akik a Facebookon előre bejelentkeznek és leadják a rendelést. Így pontosan annyi étel készülhet, amennyi vendégre aznap számítanak. A rajongókat néha amúgy sem árt megörvendeztetni egy kis közösségi élménnyel. A portálon való jelenlét egyéni kívánságok teljesítésére is lehetőséget ad, hiszen ha a rajongótábor egy emberként pacalt követel, akkor a tulajdonos van annyira rugalmas, hogy megörvendezteti ezzel a belsőségre éhezőket. Aki a CET gyomrában üzemelő Benkő-féle Laci!Konyha!-ba esetleg nem jutna be, az hamarosan egy újabb vendéglátó-ipari egységben, a Laci!Pecsenye?-ben csillapíthatja az éhségét.