Szeretnéd mélyebben érteni az Instagram-felhasználók lelkivilágát, szokásait és preferenciáit? Kíváncsi vagy, hogyan hasznosíthatod ezeket az adatokat a leghatékonyabban a marketingkommunikáció során? Gyere el workshopunkra!
A Crane és a Kreativ közös workshopot rendez március 21-én, ahol bemutatjuk a Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeit, és emellett megosztjuk a résztvevőkkel az Instagram legfrissebb híreit, az aktuális globális és hazai trendeket és érdekességeket. A workshop résztvevői megismerhetik, hogyan kapcsolható össze a márkák esetében a social media kommunikáció az adatvezérelt marketinggel, és hogyan használhatjuk az adatvizualizációt az eredmények bemutatásához, jobb megértéséhez, és ezen keresztül a hatékonyabb marketingstratégia kiépítéséhez.
Bemutatjuk a MINK 3.0-t!
A workshopon a Crane képviseletében Boroznaki Gergő, account director, Szilágyi Diána, social media manager és Filep Cecília, junior social media manager osztják meg a Magyar Instagram Körkép eredményeit, és felvázolják a főbb trendeket a két korábbi kutatással való összehasonlításban. A résztvevők értesülhetnek a friss Insta-hírekről, amiket a Crane ‘Top Trends on Insta’ B2B Instagram profiljáról szemezgetünk.
Social media az adatvezérelt marketing tükrében
A workshopon hangsúlyos szerepet kap majd az adatvezérelt marketing és az Instagram kapcsolata. Boroznaki Gergő előadásában bemutatja, hogyan lehet megtervezni az Instagram-aktivitásokat, és milyen típusú célokat lehet elvárni tőlük. Kitér arra is, hogy miket és hogyan lehet mérni, illetve, hogyan lehet ezeket az adatokat „közös nevezőre” hozni, majd összehasonlítani más social media és egyéb csatornák eredményeivel.
Sztorizunk egyet a Storiesról
A workshopon a résztvevők megismerhetik majd az Instagram Stories evolúcióját és működését, és arról is fellebbentjük a fátylat, hogyan működik az influencer marketing az Instán, illetve kikkel és hogyan érdemes együttműködni, valamint, hogy milyen hirdetési lehetőségek vannak az Instagramon. A workshop végén pedig a közönség elé tárjuk három sikeres Instagram promóciónkról szóló esettanulmányunkat, méghozzá számszerűsíthető eredményekkel.
Érdekel?
A workshopra itt vásárolhattok jegyet – 2018. február 19-ig 19.900 Ft+áfa/fő áron.
Comments are closed.