Nem elég, ha igazad van, meg is kell győzni róla a tárgyalópartnert. Gondolhatnánk, hogy ez a reklámiparnak nem lehet probléma, főleg amikor a reklámipart kell védeni.
Pedig nem olyan könnyű, pont azért, mert az általános megítélés szerint úgyis mindent meg tudnak magyarázni, ebből élnek stb. Mindenesetre próbálkozni kell, és ha már így tesznek a britek, akkor gyorsan hoztak is egy független harmadik felet. A Deloitte-tel közösen készített „Advertising Pays: How Advertising Fuels the Economy” tanulmány kimutatta, hogy 1 font reklámköltés 6 fontot hoz a gazdaságnak, ezáltal gyorsabb növekedésserkentő, mint a legnagyobb fejlesztési projektek. Az alátámasztás mellé ráadásul konkrét javaslatokat is fogalmaztak meg, hogyan támogathatná a kormányzat az iparágat. A februári akció eredményességéről egyelőre nincs hír, de mivel a történet nem egyszereplős (sőt!), ezért talán korai is lenne ilyen hamar érdeklődni…