Néha különös elszántság szükséges ahhoz, hogy egy ajánlat közelébe férközzünk. Szándékosan nem az „éljünk az ajánlattal” kifejezést használtam, ott még nem is tartunk…
Három alkalommal léptem volna le a számomra kijelölt kommunikációs ösvényről, ha szakmai okokból nem lettem volna kíváncsi az eredményre. A hasonló esetek elkerülése érdekében nagyjából a következő tájékoztató szöveg elhelyezése lenne szükséges a bemutatott banneren. Kár érte, mert az akció nem is rossz.
Kérjük, a jelen Opel-hirdetésre kattintókat, hogy a landing page-en megjelenő Chevrolet-hirdetés lezárását követően megjelenő autómárkalogók közül az Opelre kattintva lépjenek be a márkának szentelt aloldalakra. Itt keressék meg az eredeti hirdetés áttervezett változatát, majd arra kattintva töltsék ki a „Kapcsolatfelvétel” Űrlapot. Ne tévessze meg Önöket: a form semmiben sem különbözik a főoldalról közvetlenül, ugyanilyen név alatt elérhető általános információkérő formtól. Érdeklődésüket köszönjük!
1. Erről a banner hirdetésről indultam. Azért kattintottam, mert Opel modellekre ígér akár 2 000 000 Ft kedvezményt.
2. Erre az oldalra érkeztem: egy Chevrolet hirdetés. Szó sincs Opelről „akárkétmilliós” kedvezménnyel, egy konzervatív hirdetésről mosolyog ránk az értékesítő (5 év gari + legjobb (?!) ár + legnagyobb (?!) raktárkészlet). Ha érdekel ez az ajánlat, vagy csak nem érdekel eléggé az eredeti Opeles hirdetés, már le is pattantam.
3. Kitartó vagyok: lecsukva az előbbi Chevrolet hirdetést a főoldalon találom magam. Itt már van Opel. Mellette a már megismert Chevrolet, és – új elemként – egy Suzuki is felbukkant. Már csak három az egyhez az esély, hogy az Opelre kattintok. Kattintok, de ez már csak szakmai kíváncsiság.
4. Visszataláltam a hirdetéshez – szép nagy kör volt, egy kisebb márkatúra. Egy aloldalon futottam bele. Hétvégére invitál, amire regisztrálhatok. Kattintok.
5. Csalódok. A sima „Kapcsolatfelvétel”-hez irányítanak, semmi hirdetésspecifikus utalás, egyszerűen adjam meg az adataimat, ha szeretnék több információt. Nem szeretnék.