Ügyesen terjeszti ki a márkát és a terméket a British Airways. A légitársaságok esetében alap logisztikai szolgáltatásokat tájékoztató, oktatói tartalmak segítségével az utazás, pontosabban a minél kényelmesebb, kellemesebb utazás irányába. Kicsit még közelebb lépnek a célcsoporthoz, hiszen az utazás nem a reptéren, hanem már otthon elkezdődik.
Működik a stratégia, hiszen sorra készülnek az edukációs tartalmak, melynek eredményeképpen szinte a termék részeként értelmezzük a hozzá tartozó információs szolgáltatást. José kollégám csomagolással foglalkozó korábbi cikkének apropóját is a brit nemzeti légitársaság adta, és úgy tűnik, bőven van téma, mely különösebb erőltetés nélkül köti össze a repülést és az utasokat. Legutóbbi hírlevelükben két olyan téma is volt, melyben autentikus tartalommal tették hasznossá magukat.
Az egyik a szerintük legjobb 6 utazási app bemutatásáról szólt, részletek itt. A dolog szépsége, hogy a lista apropóján magától értetődően tudják felhívni a figyelmet saját appjukra.
A másik téma a Jet lag elkerülése, megszelídítése volt. És ugyan ki lehetne ennek hitelesebb forrása, mint saját pilótájuk, akinek egyúttal a könyvét is hirdetik, klubtagok számára – természetesen – kedvezménnyel. A gyakorlatban is kipróbált és napi, heti szinten használt módszerek leírása itt. Pilótáknak és sokat utazó üzletembereknek mindenképpen ajánlott.