A Közösségi Bormarketing Kft. ötlete nemcsak a minőségi magyar borokat népszerűsíti, hanem retro italunkat is újra bevezeti a köztudatba. Végy egy ismert arcot, állítsd vállszélességgel az ötleted mellé, és terméked a legjobb pillanatban kerüljön a fogyasztók szeme elé!
Már tavaly szemet szúrt nekem a tikkasztó nyári melegben egy plakát a Balaton-parton, mely ízléses formában ajánlotta figyelmembe a bor és a szódavíz különböző arányban kevert és fantáziadús nevekkel ellátott változatait. Mivel a plakátot nem egy szemfüles büfés mellett helyezték el, hanem közvetlenül a vízparton, ezért akkor még be kellett érnem a buborékok puszta látványával, és a keverési arányok tanulmányozásával. Idén azonban – a Közösségi Bormarketing Kft. jóvoltából – önjáróvá vált a hungarikumként is számon tartott ital. Egy népszerű médiaszemélyiség (Hajós András) július elején útjára indította ugyanis a Fröccsbuszt, mely minőségi magyar borokból és szikvízből készült fröccsöt kínál a szomjazóknak. A fröccsre szinte lehetetlen nosztalgia nélkül tekinteni, valószínűleg ezért esett az ötletgazdák választása egy 36 éves T2-es Transporterre, mely a fröccsel együtt remekül hozza a retro életérzést. A Fröccsbusz két hónap alatt közel 2000 kilométert tesz meg országszerte, útba ejtve a legnagyobb nyári fesztiválokat. A busz útvonala és menetrendje folyamatosan nyomon követhető a www.egyjofroccs.hu weboldalon, ahol a soron következő fesztiválok programjából is ízelítőt kaphatnak a látogatók. A Fröccsbusz népszerűsége – a blogbejegyzések tanúsága szerint – töretlen. Aki egy kis memóriafrissítésre vágyik vagy előre fel szeretne készülni a fröccsfajtákat illetően, annak beható tanulmányozásra ajánlom a honlap alján szereplő – a házmestertől a polgármesterig terjedő – választékot.