A különféle online kártyás vásárlások céges számláinak kiállításával, megérkezésével rendszerint gondok merülnek fel. Ahhoz, hogy ezek elszámolása ne okozzon utólag problémát, nagyon fontos, hogy az egyes felületek online regisztrációjánál pontosan kerüljön megadásra minden szükséges számlázási információ is, hogy végül, a kifizetés után megfelelő számla kerüljön kiállításra. A Facebook hirdetések számláját például a Hirdetéskezelőben lehet kinyomtatni. Ezt kell a könyvelésnek leadni, hogy elszámolhassa a kiadást költségként.
Olyan esetben, amikor egy vállalkozás nem tartozik az áfa hatálya alá (alanyi mentes, az adószámban a kötőjelek között 1-es szerepel) és van EU-s adószám is, akkor még 27% áfa-t is kell fizetni. Ezt a hirdetéskezelőben be lehet állítani, így áfamentesen érkezik a számla a Facebooktól.
Viszont az így áfamentes vállalkozásnál itthon lesz kötelezve a vállalkozás áfa megfizetésére (EU-s áfa). Erről havonta kell bevallást készíteni, és ennek összegét természetesen meg is kell fizetni.
Amennyiben áfás a cég (adószámban a kötőjelek között 2-es szerepel), és van EU-s adószáma is, ez esetben nem kell áfát fizetni a Facebook hirdetési számlák után.