Ha már megtervezted a hirleveledet, állj meg egy pillanatra és néhány dolgot feltétlenül gondolj át. No, de mikre kell odafigyelni? Összeírtuk a legfontosabbakat. És meg is mutatjuk!
Tárgy és preheader: az eDM nagyon fontos részei ezek, hiszen ettől függ a kattintás vagy a nem kattintás. Az olvasó a levél beérkezése után, kattintás nélkül a tárgyat és a preheader részt látja csak az üzenetedből. A tárgy max. 50 karakteres legyen és ösztönözze a megnyitást, érdeklődést keltsen. A preheader hossza 80-100 karakter, az eDM tetején jelenik meg és programozáskor el is rejthető.
A Call-To-Action gomb szövegezése legyen rövid, tömör, egyértelmű, megnyomásra ösztönző (megveszem, megnézem, érdekel). Tipp: A landing oldalt is érdemes átnézni, hogy összefüggésben legyen a CTA-val.
Kiküldő neve, e-mail címe: mindig állítsd be a márkád nevét és központi email címét, hogy jól beazonosítható legyél (pl. MasterCard Magyarország).
Miért kaptad meg a levelet? Tüntesd fel leveledben, hogy miért kapta meg a hirlevelet, hol iratkozott fel rá.
Leiratkozás: mindig tartalmazzon egy leiratkozási linket és járj is utána, hogy a leiratkozási folyamat végén az adatbázisból valóban törlik-e az adatot, és ki a felelőse az adatbázisod kezelésének.
Tesztelés: mindig tesztelj kiküldés előtt pc-n, mobilon, a főbb böngészőkben, alkalmazásokban (Gmail). Nézd meg, mit láthat a felhasználó, ha nem töltődnek be a képek.
Comments are closed.