Bizonyára elgondolkodtál már a nagy eDM kiküldési hajrában azon, hogy vajon mindent jól csináltál-e? Nem fog szétesni? Jók lesznek azok a képek? Meg fogja egyáltalán nyitni valaki? Megannyi kérdés és nincs mindenre válasz. De párra van! Ezekről most lehull a lepel!
Ahol nem a kép az úr!
Minél kevesebb képet használsz, annál jobban jársz, hiszen a képi elemeket csak a felhasználó külön engedélyezése után tölti be a levelező program. Így kisebb az esélye annak, hogy a gyönyörűen megtervezett és számos órát felemésztett munkagyümölcse eljut a felhasználónkhoz is. Tippünk az, hogy a kötelező képi elemeket /így pl. a logót, az ikonográfiát és a key visualt/ és a szöveges elemeket mindenképp vegyesen használd. A szöveges részek mögött pedig egyszínű hátteret használj, míg a képeknél mindig legyen alt text (képekhez valamint egyéb nem szöveges tartalmakhoz rendelhető alternatív szöveg).
Brand Font? Csakazértsem!
Kerüld a brand fontok használatát, mert nem jelenik meg a felhasználónál. Használj inkább web safe/system fontot, azt, amelyik a legjobban hasonlít a márkádéra. Ha ennek ellenére úgy döntesz, hogy használod, akkor inkább képi elemként helyezz el (itt pedig ugorj vissza az 1-es pontra!).
Nem a méret a lényeg!
A képekről már szót ejtettünk, de ennél a pontnál is visszaköszön, hiszen a nagyméretű 100%-os képek növelik az eDM méretét és lassítják a betöltést. Ne menj 600 kB fölé!
Comments are closed.