A Coca-Cola light legújabb promóciója ismét egy kis kreativitásra buzdítja a résztvevőket. A tavalyi, nagy sikerű pólótervező akció után idén egy Mini Coopert lehet virtuálisan új köntösbe öltöztetni, anélkül, hogy bármit is konyítanánk a grafikai tervezőprogramokhoz. Izgalmas játék, nemcsak fiataloknak!
Tavaly több mint 17 000 pólótervet készítettek a lelkes résztvevők, akik 5 kategóriában adhatták be pályamunkáikat. Ki gondolta volna, hogy ilyen sokan szeretnének saját tervezésű ruhában flangálni az utcán? Biztos, hogy a Coca-Cola sem, ám ez a részvételi arány remekül jelzi, hogy milyen típusú promócióra vevők ma igazán az emberek. Álmodozni eddig is lehetett, de egy saját ruha elkészítéséig csak pár kiváltságos juthatott el, ők is általában hosszú évekig koptatták az Iparművészeti Egyetemen padjait. A Coca-Cola azonban tavaly földi halandók (amatőrök) számára is megteremtette annak a lehetőségét, hogy „saját pólókollekciót dobjanak a piacra”. Pontosabban egy rendkívül felhasználóbarát program segítségével a www.helloyou.hu honlapon bárki könnyedén megtervezhetett egy pólót saját stílusában (pl. sportos, extravagáns, romantikus). Stílusonként a legtöbb szavazatot elnyert 10 pólóterv közül egy szakértő zsűri választotta ki a 3-3 legjobbat. A 15 győztes amatőr a USE divattervező csoport segítségével véglegesíthette alkotását, és a kollekció kikerült az „utcára”. Természetesen a győztesek nemcsak erkölcsi elismerést, hanem 5-5 db saját tervezésű pólót, és 100 000 Ft értékű, személyre szabott USE ruhatárat is kaptak.
A Coca-Cola light idén is megmaradt a bevált receptnél, a vállalkozó kedvűek ezúttal egy hófehér, sportos extrákkal felszerelt Mini Coopert csinosíthatnak ki. A tervezőprogram most is tálcán kínálja a színeket és a mintákat, tehát pár kattintással letudható a feladat. A szavazás szintén online történik, a 10 legtöbb voksot elnyert pályamű közül zsűri választja ki a győztest, aki alkotómunkájáért cserébe hazaviheti az általa megálmodott és a Coca-Cola által felmatricázott Mini Coopert. Az október 15-ig tartó promóció hatására biztos, hogy megint sokan egeret ragadnak. Egy dolgot nem értek csak a www.coke.hu-n olvasható játékleírásban: miért csak lányokra számítanak? Főleg egy olyan nyereményjáték esetében, amelynek autó a fődíja. De biztos erre is van ésszerű magyarázat. Azért, remélem, a játékszabályzatban nem zárják ki a férfiak részvételét.
Aki kedvet kapott egy kis tervezéshez, az mindenesetre bátran kattintson a honlapra! Meg fogja látni, hogy amilyen egyszerű és könnyen kivitelezhető a feladat, olyan sok okot ad a töprengésre. Ugyanis nemcsak a saját egyéniségünket kell belecsempészni a tervbe, hanem a netes szavazók és a zsűri ízlését is el kell találni a győzelemhez. Munkára fel!