Az Ogilvy készítette minden idők egyik legjobb dohányzásellenes spotját, melyben két gyermek kér tüzet dohányzó felnőttektől, akik rendre felhívják a kicsik figyelmét a cigaretta káros hatásaira. Bár a gyermekek ilyen helyzetben történő szerepeltetése egyesek számára hatásvadásznak tűnhet, mégsem gondolnám így, mivel az üzenet minőségi, és az átadás pillanatának kiválasztása is igazán mesteri. Miután a felnőttek kioktatják és elutasítják őket, így nem kapnak tüzet. Ezt követően a gyermekek cetlit nyomnak mindenki kezébe azzal az üzenettel, hogy ne miattuk, hanem maguk miatt aggódjanak és szokjanak le rossz és egészségtelen szokásukról.
Az alkotás hatalmas nézettséget produkált, a YouTube-on 10 nap alatt több mint 5 millió letöltést hozott és 20 ezer kommentet generált globálisan főleg a „dohányzás káros” üzenettel. Emellett több televízió és természetesen megannyi online fórum foglalkozott vele. Ezek mind nagyon szép számok, ami azonban még ezeknél is többet mondó konverzió az az, hogy a filmet követően 40%-al megnőtt a dohányosokat segítő ingyenes telefonvonal bejövő hívásainak száma Thaiföldön, ami hatalmas eredmény.
Az Ogilvy ezen spotjában kiválóan játszotta ki a gyerek-kártyát. A megdöbbentés fázisát követően következik a letisztult üzenet, melyet pont az első fázis történései tesznek megcáfolhatatlanná. A tanulság, hogy a jó insight mellett – még a dohányos felnőttek is megdöbbenek egy dohányzó gyermeken – a minőségi kivitelezés és üzenet legalább olyan fontos, ha ütős „reklámot” akarunk készíteni.