Pár hete elég nagy felzúdulást keltett egy családbarát hotel reklámkampánya a Facebookon. A szálloda a saját FB-oldalán indított egy Hiszti casting nevű alkalmazást, és arra kérte a szülőket, hogy töltsenek fel videókat a hisztiző gyerekükről. Az amatőr filmek felhasználásával szerettek volna egy reklámfilmet készíteni a szálloda népszerűsítésére, a koncepció szerint a hisztiző gyerekekkel azt mutatták volna meg, hogy a szállodájuk annyira csodálatos, hogy egy gyerek sem akar onnan hazamenni.
A videóbeküldés egy promóció része volt, a beküldők wellness-bérletet nyerhettek. A kampány ellenzői kifogásolták, hogy a szálloda arra kérte a szülőket, tegyék közkinccsé a hisztiző gyerekekről készített felvételeket, mert ezzel a szálloda és a szülők együttes erővel hozzák gyerekeiket megalázó helyzetbe. A szálloda oldalán a kommentekben egymásnak feszültek a vélemények, a videókat feltöltő szülők semmi kivetnivalót nem láttak abban, hogy köznevetség tárgyává tegyék hisztis gyereküket, mert szerintük az ebadta kölyke ilyenkor szimplán rosszalkodik, és csak magára vethet.
Kicsit ellentmondásos volt, hogy az ellenzők tulajdonképpen a videófeltöltők gyerekeinek jogai mellett kardoskodtak, a saját szüleik ellenében. Még az sem győzte meg a feltöltőket, hogy többen is idézték neves gyerekpszichológusok véleményét a hisztiről, miszerint ez egy érzelmi válság a gyermekeknél, amit éretlenségükből kifolyólag nem tudnak szabályozni. Dicsérni vagy bíztatni természetesen semmiképpen nem helyes a hisztit, de videóra venni, és szórakoztatás, illetve nyerés céljából nyilvánosságra hozni, sőt, aztán reklámcélra felhasználni, semmiképpen sem jogszerű.
A szálloda bőszen (vagy inkább erőteljes cinizmussal) védte a mundér becsületét, negédes passzív-agresszív stílusban kommunikálva az ellenzőkkel, még több hozzászólásra bíztatva őket, a „negatív reklám is reklám” téveszme mentén. A videófeltöltős promóciót végül nem állították le, a felhördülésnek köszönhetően viszont végül is észbe kaptak, vélhetően utánanéztek a gyermekvédelmi és a reklámtörvénynek, és hisztiző gyerekek helyett végül is hisztiző apukákat mutattak a reklámfilmben. Ami jó is lett, nyilvánvaló, hogy elkezdtek gondolkodni. Kár, hogy későn, a rossz emlék sokakban megmaradt. És nem is a buta ötlet, hanem a szálloda minősíthetetlen stílusú, öntelt védekező kommentjei miatt.