A megújult termékpalettával jelentkező cég online eszközökkel vette célba a világlátott fiatalokat.
A Herz közel kétéves hallgatás után újra bedobta magát, pontosabban termékeit a köztudatba. Természetesen nemcsak a hagyományos szalámit csempészték vissza a „közétkeztetésbe”, hanem új ízekkel is előrukkoltak. A mediterrán fűszerezésű szalámikkal a városi fiatalokat szeretnék levenni a lábukról, ezért egy olyan arcot kerestek legújabb promóciójukhoz, aki jól ismert az ínyencek körében. Jamie Oliver remek választásnak bizonyult, mert kedveli a mediterrán konyhát, és számos, formatervezett konyhai eszközhöz adta a nevét, melyek jó szolgálatot tesznek promóciós ajándékként. Mivel a betámadott városi fiatalok előszeretettel időznek a neten, olyan médiamixet állítottak össze, amelyben hangsúlyos az online jelenlét. A honlapot, a Facebook rajongói oldalt, a bannereket és a vírusfilmet biztos, ami biztos alapon megtámogatták sajtóhirdetésekkel, outdoor és POS eszközökkel is. A megrendelőnek már volt egy kis közösségi oldalas tapasztalata, korábbi nyereményjátékukban arra bíztatták a felhasználókat, hogy fotózzák le hűtőszekrényük tartalmát. A legtöbb lájkot bezsebelő fotók készítői Herz ajándékcsomagot nyertek, illetve a Tékozló Homáros Szily László jellemrajzot készített róluk. Egy dolog maradt csak ki az akkori promóból, a vásárlásösztönzés, de gondolom nem akartak ajtóstul rontani a házba. Ezúttal azonban nem babra, akarom mondani szalámira megy a játék, hanem Jamie relikviákra, ezekért azonban többet kell (t)enni. Bevásárolni Herz termékekből, és a kódot sms-ben elküldeni a megadott telefonszámra. Aki így tesz, óránként nyerhet egy Jamie nevével fémjelzett konyhai eszközt. De az igazi truváj a fődíj: 10 szerencsés egy percen keresztül garázdálkodhat „Jamie raktárában”, és minden mozdíthatót (konyhai eszközök, Herz termékek, egyéb ajándékok) magával vihet. A kipakolás természetesen bevásárlókocsi nélkül zajlik, ám a testi adottságok (pl. lapos fej, deréktáji zsírpárnák) kihasználása, illetve a kreatív ruházkodás megengedett (pl. nagy zsebek). Azt nem tudom, hogy egy szárinak álcázott hordozókendő belefér-e a repertoárba, de félő, hogy ennek láttán köteleznék a játékost a fehérneműs távozásra. Az időre történő bolti fosztogatás a nyereményjátékok őskorában is nagy népszerűségnek örvendett, igaz, akkor még járt mellé kosár vagy bevásárlókocsi.
Úgy tűnik a célközönség vevő a promóra, a Herz Facebook oldaláért több ezren „rajonganak”, gondolom a tényleges résztvevők száma sem kevés. A szervezők meg is tettek mindent a siker érdekében, például a nyereményjáték beharangozásakor egy időre kibérelték az iWiW főoldalát. Aki ezek után kedvet kapott egy kis csemegézéshez, az az ízválasztékában és csomagolásában egyaránt megújult Herz termékeket a malackaraj blog epés értekezése alapján könnyebben be tudja azonosítani.
Forrás: