Gondolnád, hogy 95% az esélye annak, hogy felesleges energia-befektetés céges Facebook oldalon feltenni a kérdésedet, illetve, ha legalább egy márkaoldalt követsz, akkor a Facebookozók 13%-ába tartozol?
1. A céges oldalakra küldött posztok 95%-a megválaszolatlanul marad
Azaz, ha valaki arra vetemedne, hogy egy céges Facebook oldalon teszi fel a kérdését bizony nagy eséllyel válasz nélkül marad.
Én azt gondolom, hogy ez többet árt, mint használ, érdemes vagy kikapcsolni ezt a funkciót, vagy bizonyos időközönként legyen valaki aki „ránéz” ezekre a posztokra.
2. A közösségi média által generált vásárlások 40%-a a Pinterestről jön
Gondolná valaki, hogy ennyire erős lett a hazánkban még nem annyira elterjedt Pinterest? Érdemes tehát a Pinterestet is számításba venni, mint közösségi kommunikációs csatornát.
3. Egy felhasználó átlagosan 20 percet tölt a Facebookon egy látogatás során
Igen, egy látogatás során átlagosan. Tehát, ha ezalatt az idő alatt eléri egy posztunk akkor nyert ügyünk van. Érdemes minőségi posztokat generálni és azokat jól elosztani időben is.
4. A felhasználók 13%-a minimum egy-egy márkaoldalt követ
Mindezt a szolgáltatott tartalom miatt teszi. Mi másért tenné? Természetesen sokat nyomnak a latban a különféle nyereményjátékok is…
Persze van úgy, hogy egy induló márka oldala első körben a tartalommal hívja fel magára a figyelmet és ennek minőségi volta révén a márkának is ismertséget és azonnali bizalmat szerez.
5. 32 millió keresés történik a Twitteren havonta
Ami több, mint a Yahoo és a Bing keresési adatai együttvéve.
Itthon még a Twitterezés sem annyira elterjedt, mint például az Egyesült Államokban, de ennek ellenére lehet, hogy érdemes erre a csatornára is hangsúlyt fektetni.
6. A Google keresések 20%-a minden nap új és új
…és tényleg. Ki gondolná, hogy ilyen gyorsan változik a világ.
Ez is azt mutatja, hogy a keresőoptimalizálás rendkívül fontos, illetve, hogy érdemes gyakrabban újragondolnunk a kulcsszavainkat, ha szeretnénk a topon maradni.
Forrás: Socialdaily