A Facebook már a WhatsApp népszerűségéből is profitra szeretne szert tenni! Persze, miért is ne tenné, ha már egyszer a Facebook a WhatsApp anyacége?
Mit kell tudni az új funkcióról?
Mostantól a hirdetett tartalmakhoz egy új call-to-action gombot vezetett be a Facebook „WhatsApp üzenet küldése” néven, amelynek segítségével a felhasználókat direktben összekötik a hirdetőkkel. Igen, ezt fontos tudni: ez a funkció az Ads Managerben érhető el, csak és kizárólag hirdetett posztok esetében.
A WhatsApp logóval ellátott hirdetési formátumot azon userek fogják csak látni, akiknek telepítve van készülékükre a WhatsApp. Ami nem kis tömeget jelent, hiszen a felhasználói bázis 2016-ban elérte az 1 milliárd felhasználót, és várhatóan több mint 1,3 milliárd userrel zárja a 2017-es évet. Az okostelefonok rohamos terjedésével pedig várható volt, hogy több hirdetési modell jelenjen meg az üzenetküldő alkalmazások körül. A Facebook nem titkolt célja ezzel az újítással az, hogy a kis cégeket is jobban bevonja a hirdetési struktúrájába.
Sajnos jelenleg még Európában nem elérhető ez az újdonság, de nagyon reméljük, hogy hamarosan itthon is kipróbálhatjuk.
Nemrégiben a WhatsApp is új funkciókat kapott
Pár hete már a meggondolatlanul elküldött üzeneteket is törölhetjük a beszélgetéseinkből. Mindezt ráadásul úgy, hogy a másik fél se lássa, mit is írtunk neki egy furcsa pillanatban. Igaz, arról kap értesítést, hogy módosítottuk az üzenetfolyamot, így azért kínos kérdéseket eredményezhet ez a tevékenység.
Comments are closed.