Az immár több mint 50 éves James Bond filmek között sok hasonlóság van, de az egyik konstans, az a számolatlan termékmegjelenítés, amivel találkozunk. Most az autókra kerül sor.
James Bond neve összefonódott az Aston Martin autókkal, ez leginkább talán a legendás DB5-ös modellnek köszönhető, ami a hatvanas években több filmben is feltűnt. Az első Bond-autó mégsem ez volt, hanem egy 1930-as Bentley, ami a második filmben tűnik fel. A harmadik filmben már megjelenik a legendás DB5-ös, és ez az első alkalom, amikor az autót telerakják különleges Bond-kütyükkel, rögtön jó sokkal a Goldfingerben. Ez az autó tartalmaz katapultálható utasülést, a fényszórók mögé rejtett géppuskát, olajat spriccelő kipufogót vagy éppen kerékkivágásra alkalmas eszközt. Innentől kezdve Bond autójában mindig volt valami különleges. Aztán a hetvenes évek elején, amikor a Bond franchise be akart törni az amerikai piacra, lecserélték az Aston Martinokat, AMC-re, Ford-ra, GM-re, és Jeepre. Aztán továbbléptek, és jött a Lotus, aminek a filmbeli különlegessége az volt, hogy átalakult tengeralattjáróvá. A nyolcvanas években aztán visszatértek a többnyire angol márkákhoz, mint a Land Rover vagy a Jaguar. Aztán érkezett a kilencvenes évek, és színre lépett a BMW mint fő autószponzor. A német márka az éppen aktuális újdonságait mutatta be a filmekben, mint pl. a Z3-as 7-es széria vagy a szuper sportkocsi, a Z8-as.
A 2000-es években többnyire visszatértek az Aston Martinhoz, kezdve a láthatatlanná váló Aston Martin Vanquish-sel, amit elneveztek Vanish-nek. Az eddigi utolsó filmben pedig visszatértek a gyökerekhez, és egy DB5-össel furikázik Bond.