Nem, ez most nem az a cikk, amiben egy szuper appot ajánlunk, ami majd megoldja minden problémádat, és holnapra 10.000+ követőd lesz. Ennél bizony picit melósabb lesz a megfelelő bázis kiépítése.
Az Instagram csillaga még mindig felszálló ágban van. Folyamatosan növekszik a platform felhasználóinak száma és egyre több vállalkozás dönt úgy, hogy már nem elég csak a Facebookon kommunikálni a potenciális vásárlókkal. De mit tehetsz azért, hogy masszív követőbázisod legyen az Instagramon is? Ebben a cikkben 5 egészen szokatlan, de hasznos tippet olvashatsz!
-
Ne használj tiltott hashtageket!
Fogadjunk, nem is tudtál róla, hogy vannak tiltott hashtagek. Pedig igen. Ráadásul egész meglepő szavak és kifejezések tartoznak a folyton változó listába (pl.: #petite, #singlelife). Az Instagram célja, hogy minél tisztábban tartsa a felületét, így a pornográf, vagy bármilyen más szempontból nem elfogadható tartalmakat mindenáron szűrni akarja. Honnan tudod, hogy mely hashtagek vannak blokk vagy cenzúra alatt? Egyszerűen keress rá és ha a legnépszerűbbek és a legutóbbiak között is megtalálod őket, akkor nem lehet baj.
Erre mindenképp figyelj, mert a tiltott hashtagek használata az engagement számok eséséhez vezethet! -
Mindig használj lokációs matricát a Storiesban!
Az új Stories funkciónak köszönhetően egy mozdulattal kiderítheted, hogy mi történik a közeledben. És ezt miért ne használnád ki? Elég sokan vannak, akik nézegetik a helyi Stories tartalmakat, hátha épp így talál rád valaki, aki potenciális vásárlód lehet.
-
Használj kevésbé népszerű hashtageket!
Elsőre furának tűnhet ez a tanács, pedig működik. A több millió tartalmat felölő hashtagek “Legnépszerűbb” szekciójába nagyon nehéz bekerülni. Ezzel szemben egy kevésbé népszerű tagnél már pár száz like is a TOP kategóriába repítheti a képedet vagy videódat. És ha felhasználói szemmel nézed: Mit kezdenél el előbb böngészni, ha nyakörvet keresnél a kutyádnak? A #dog-ot, ahol 150 millió tartalom szerepel, vagy a #dogcollart, ahol csak 285 ezer van? A profik tanácsa az, hogy próbálj olyan tageket használni, amik alatt 50 ezernél kevesebb tartalom szerepel.
-
Játssz a bioddal!
Van 160 karakternyi meggyőzési lehetőséged a profilod biojában. Használd ki! Próbálgasd, hogy milyen szöveg mondd el rólad a legtöbbet, mi a legbeszédesebb, legmegnyerőbb a követők számára.
-
Válassz okosan nevet!
Fontos, hogy megfelelő Instagram nevet válassz magadnak. Érdemes a saját neved helyett egy olyan kulcsszót használni, amiből már az első pillanatban kiderül, hogy mivel foglalkozol. Persze ha már ismert márka, vagy híres ember vagy, akkor ezt a tanácsot hagyd figyelmen kívül. A nyakörves példánál maradva: A Fifi Design nem sokat árul el arról, hogy miben utazol, de ha ehelyett a Fifi Dog Design nevet választod a profilodnak, egyértelmű lesz, hogy kutyáknak árulsz termékeket.
Forrás: Entrepreneur
Comments are closed.