Az elmúlt hetekben a szülők egészen brutál leterhelésnek voltak kitéve. A napi munkavégzés, a háztartás, a párkapcsolat és a gyerekek ellátása mellett meg kellett küzdeniük az online oktatás, a napi 24 órás felügyelet és szórakoztatás nehézségeivel is. Márpedig ezek a nehézségek valósak és nagyon is sok kreativitás szükséges a megoldásukhoz. Az IKEA pedig épp ebben segített akkor, amikor a legutóbbi kis kampányukban bunkerépítési ötleteket osztottak meg!
IKEA TERMÉKEKKEL MINDEGYIK MEGÉPÍTHETŐ
Az orosz IKEA minikampánya szerintem több szempontból is egészen zseniális. Igen, egy abszolút kézzel fogható painre ad megoldást: hogyan kössük le a gyerekeket bezártság idején akár órákra anélkül, hogy egy szülő jelenléte kellene nekik? Abban is tökéletes, hogy természetesen csupa IKEA termék szerepel a bunkerterveken. Ráadásul ezekből nem is egy, hanem rögtön többféle is napvilágra került, jelezve, hogy az IKEA termékei igazán sokoldalúak. Mindezt olyan formában, ami ismét erősen a brandhez kapcsolódik: a legendás összeszerelési útmutatók segítségével. Naná, hogy a geg kimaxolása érdekében kamusvéd nevekkel fémjelezve!
És ha mindez még nem lenne elég, az már csak a hab a tortán, hogy a kampánynak hála rengeteg user generated content is keletkezett. Érdemes megnézni, mennyi Instagram felhasználó osztotta meg saját tartalmát az IKEA hashtagjével ellátva. Végül a reakciók alapján elmondható, hogy még tovább épült az az imázs, miszerint a brand kreatív, imádni való, segítőkész, emberközeli és érzékeny. Le a kalappal!
Comments are closed.