Egyedi és hasznos módját választotta a gigacég a járvány alatti kommunikációnak. A Coca Cola felfüggesztette áprilistól hirdetési tevékenységét, és a cég bejelentése értelmében a koronavírus miatt a rendelkezésre álló büdzsét és reklámfelületeit segítő szándékkal a közösség biztonságának és egészségének támogatására fordítja.
Szüneteltette reklámtevékenységét– a Vöröskeresztnek adták át a felületeket
A megszokott üdítőreklámok helyett emiatt a Coca-Cola Magyarország reklámfelületein és a közösségi médiában a Magyar Vöröskereszt legfontosabb üzenetei láthatóak. A május 13-i poszt, a „Segíts Te is egy idős embernek!” nem egészen egy hét alatt 139 ezer megtekintést kapott!
Pamkutya és Hide the Pain Harold segítő szerepben
Videósorozatuk első részében Pamkutya és Hide the Pain Harold a Magyar Vöröskereszt ajánlását felhasználva mutatja be, hogyan segíts biztonságosan a bevásárlásban. Nézd meg a videót!
Köszönet hősöknek – hasít a hálavideó
A legtöbb reakciót, ezen belül 717 ezer megtekintést a járvány hőseinek köszönetet mondó videójuk kapta:
Te tudtad, hogy a Vöröskereszt segítő állatokkal is dolgozik?
Nem meglepő, hogy hatalmas népszerűségnek örvend a segítő állatokat bemutató videójuk, amiből megtudhatjuk, hogy a Magyar Vöröskereszt munkáját nem csupán két-, de négylábú önkéntesek is segítik. Ők bármikor bevethetőek néhány finom falatért cserébe, legyen szó fizikai vagy mentális segítségnyújtásról, de a járvány miatt többségük most otthonról dolgozik a gazdákkal együtt.
Segíts te is, és még több hasznos tanácsért látogass el az alábbi oldalra.
Comments are closed.