2016-ban mutatta be a Netflix új sorozatát, a Stranger Things-t. Viszonylag lassan robbant be a köztudatba, de a buzz elindult, és idén már egy masszív rajongói bázis várta a második évad premierjét. Az eredmények magukért beszélnek, a bemutató hétvégéjén robbant a social media.
Minden a sorozatokról szól
Game of Thrones, House of Cards, The Walking Dead – mind bizonyíték arra, hogy új, minőségi műfaj született az elmúlt évtizedben. A készítők egyre több pénzt költenek egy-egy évad elkészítésére, nagy sztárok vállalnak szerepeket. Nem is csoda, hogy a közönség izgatottan várja az újabb részek megjelenését.
A sorozatok uralkodó jelenléte mellett nem csoda, hogy a social media is tőlük hangos. Némelyik show olyan engagement számokat képes generálni, amit bármelyik márka elirigyelhetne.
Múlt hétvégén mutatták be a Stranger Things második évadát a Netflixen. Hatalmas várakozás övezte, hiszen a tavalyi sikerek után a rajongók izgatottan várták a történet folytatását. A Nielsen adatai szerint október 27. és 29. között az első résznek 15,8 millió nézője volt, és 361 000 ember az egész évadot ledarálta a premiert követő 24 órában.
Eredmények a social mediában
A fenti adatok tükrében nem meglepő, hogy a bemutatót követő 1 napban több mint 670 000 egyedi említése volt a Stranger Thingsnek a legnagyobb közösségi oldalakon és blogokon. Ez jóval több, mint amennyit a most futó népszerű sorozatok új évadának első részei kaptak (The Walking Dead, Empire, Big Bang Theory és a This Is Us). A toplistát még mindig a Game of Thrones vezeti 1,5 millió “mention”-nel.
A legtöbbet tweetelt, streamelt sorozatok között is első helyen végzett, így előzve meg a The Handmaid’s Tale és az Orange Is the New Black sorozatokat.
A Netflix saját gyártású produkciói között is kiemelkedő az eredmény. Az Orange Is the New Black 105 ezer, a House of Cards pedig 52 ezer említést kapott az első 48 órában. Ezzel szemben ez a szám a Stranger Things esetében átlépte az 1 milliót.
Forrás: Forbes
Comments are closed.