Nekem nem. A Facebook által megvásárolt, igen népszerű fotómegosztón a felhasználók nagy örömére egyelőre nem találunk hirdetéseket.Amikor a Facebook alapítóját erről faggatták, elmondta, hogy természetesen a jövőben sem szeretnék ezt a bevételi forrást kizárni a busás összegért megvásárolt fotómegosztó kapcsán, viszont jelenleg a felhasználói szám további bővítése élvez prioritást. Ezt eddig sikeresen abszolválták, ugyanis a Facebook egy év alatt majdnem duplájára, azaz havi 130 millióra növelte az aktív felhasználói számot.
Azért más irányú fejlesztésekről már így is szót ejthetünk. Az Instagrammal kapcsolatos legutóbbi bejelentésből megtudhattuk, hogy a publikusan feltöltött fotók most már egy egyszerűen beágyazhatók más oldalakba.
Ha ehhez hozzávesszük a már egy ideje elérhető hashtag funkciót, egyértelművé válik, hogy a Facebook nagy energiát fektet abba, hogy magához csábítsa a twitterezőket is.
Nagyon úgy fest, hogy semmi nem állhat a fentiekkel megfűszerezett, amúgy is közkedvelt szolgáltatás útjába.
Comments are closed.