Az Instagram hivatalosan elindította hirdetési funkcióját, mely az Instagram hirdetések API-jában és a Power Editorban elérhető. Ezzel egy nagy lépést tett riválisai, a Google és a Twitter felé és jó úton halad, hogy rövid időn belül jelentős szerepe legyen a mobil reklámiparban. Az elemzők előrejelzései szerint az Instagram idén 595 millió dolláros reklámbevételre tehet szert és 2017-re akár meg is haladhatja a Google és a Twitter mobilhirdetési bevételeit.
Korábban, ha valaki az Instagrammon szeretett volna hirdetni, kapcsolatba kellett lépnie az értékesítővel, időben és pénzben komoly ráfordítást jelentett. Mostantól azonban a hirdetők az API-n keresztül sokkal automatizáltabb módon tudnak majd felületeket venni és ez által digitális kampány tervezésénél is könnyebben beépíthetik az Instát a médiamixbe, hiszen a hirdetések létrehozásához csak egy Facebook-hirdetési fiókkal és Instagram-fiókkal kell rendelkezniük.
Az Instagram-hirdetés a felhasználók Instagram-képfolyamában fog megjelenni, az ismerőseik, családtagjaik és más, általuk követett Instagram-fiókok által megosztott képek mellett. Közvetlenül a kép alatt látható lesz a hirdetés szövege. Az Instagram-névhivatkozás a hirdetésed bal felső részén fog megjelenni. A fiók nevére kattintva a látogatók eljutnak hirdető adatlapjára. A jobb felső sarokban látható lesz a Hirdetés ikon, jobb oldalt alul pedig a hirdető által választott felhívásgomb jelenik meg. A felhívásgombra kattintók eljutnak a hirdetés létrehozásakor megadott webhely URL-címére.
Comments are closed.