A McCann kivitte az Idelyn kampányt Cannes-ba
A McCann nevezte és már shortlistre is került Cannes-ban az Idelynnek készült kampányuk, amelyben a női nem egyik legékesebb szerve számára kerestek elfogadható, komfortos, bármely helyzetben „kimondható” nevet. A humoros része mellett a koncepciónak az igazi mondanivalója, hogy rávilágítsoni arra a mérhetetlenül nagy társadalmi problémára, amely már gyermekkorban is érint mindenkit. Mégpedig arra, hogy mi nők nem tudunk nyíltan beszélni a nőgyógyászati gondjainkról. Ha erről megtanulunk beszélni, akár már óvodás korunkban, akkor a probléma megoldása is közelebb kerülhet hozzánk. Merjünk megnyilvánulni róla akár orvosunk, akár párunk előtt, hogy mielőbb fény derülhessen az esetleges bajokra.
A közösségi médiában (Facebookon, Instagramon, blogokon) és a női magazinok hasábjai között futótűzként terjedt a kampány, számos earned megjelenéssel gyarapítva az elérést.
Tehát elmondhatjuk a kampány társadalmi szerepvállalása is, és az eredmények is (melyek a videóból számszerűen kiderülnek) igencsak figyelemre méltóak. És hogy melyik név nyert? Nézzétek meg:
Nagyon drukkolunk nektek McCann, pláne végigböngészve ezt a csodálatos infografikát!
A további indulók és friss hírek között itt tudtok szemezgetni.
Comments are closed.