A korábban ‘Facebook at Work’ néven ismert felület most vált csak mindenki számára elérhetővé, annak ellenére, hogy már több mint 1000 cég és szervezet teszteli bő egy éve.
A Facebook célja az alábbi munkafelülettel a munkahelyek és közösségek munkájának egyszerűsítése és eredményességük növelése. Ehhez, egy a Facebook felületéhez igen hasonló rendszert adnak, amely teljes mértékben elhatárolódik a személyes profiltól és reklámokkal sem zavarja meg a zajló munkameneteket.
A felületen lehetőség van munkamenetek megosztására, kommunikálhatunk kollégáinkkal, korlátlan tárhely áll a céges képek és videók rendelkezésére és ingyenes videóchatet is indíthatunk mikor szükséges.
A Worplace óriási előnye a konkurens felületekkel (mint a Slack, a HipChat vagy a Yammer) szemben az, hogy nagyban ismerős lesz a felület minden Facebookon regisztrált dolgozónak. Emellett a Workplace nem követeli meg, hogy rendelkezzünkFacebook profillal.
A szolgáltatás nonprofit cégek, illetve oktatási intézmények számára teljesen ingyenes, a többiek pedig az alábbi táblázat alapján kell fizessenek érte a kollégák számától függően:
Mark Zuckerberg szerint a Workplace nyitott munkaközösségi felülete, nagyban hozzá fog járulni a cégek közötti és a cégeken belüli együttműködés sikerességéhez.
Comments are closed.