Májusban végeztük a megkérdezést az első Magyar Instagram Körképhez, a feldolgozott adatok egy ingyenesen letölthető eBookban hamarosan napvilágot látnak, de azt már a nyers adatokból is tudjuk, hogy a magyar felhasználók 42,4%-a szokta nézegetni az Instagram által felajánlott profilokat, képeket.
Valószínű, hogy ez az arány nőni fog, mert az Instagram a minap bejelentett fejlesztéseivel pont a felfedezést és a jobb kereshetőséget helyezte fókuszba. De lássuk a részleteket!
Az új felfedező: “Explore”
Az Explore (felfedezés) funkcióval az éppen emelkedő népszerűségű tagekhez és helyekhez kapcsolódó képek fognak megjelenni valós időben, ezen felül tematikus válogatások is napvilágot látnak majd (egy ilyenbe bekerülni gondolom több ezer azonnali lájkkal jár majd 🙂 illetve továbbra is lehet majd az Insta “kurátorai” által ajánlott profilokat nézegetni. Ezek a funkciók egyelőre csak az USA-ban lesznek elérhetők, de azt ígérik, hogy fokozatosan kiterjesztik majd több országra is.
Az új keresés
Az új keresés (Search) funkció világszerte mindenkinek azonnal elérhető lesz, aki letölti a legújabb frissítést, és ezzel most már nem csak profilok és hashtagek, de helyek között is kereshetünk majd. Nagyon sok turisztikai marketing stratégiában fontos helyen van már egy profi, izgalmas és vibráló Instagram csatorna fenntartása az úti célról, ez a jövőben még inkább felértékelődhet: valószínűleg sok embernek eszébe jut majd a nyaralás tervezése közben rápillantani, hogy mások milyen képet készítettek már azon a helyen (remélhetőleg nem csak szelfit 😉 A felhasználói képek tömegei mellé egy jó turisztikai marketingesnek folyamatosan gyártania kell az érdekes és szép képeket, hogy ezek a csatornán is csábítsák a látogatókat.
Képek forrása: Instagram blog
Comments are closed.