Izgalmas, gyerekeknek szóló kiállítás és játéktér található a volt Skála Metró épületében, összesen 1800 négyzetméteren . A tavaly október végén megnyílt „Mini City” nem csak Magyarországon, de Európában is egyedülálló kezdeményezés .
A kiállításon a gyerekek játszva próbálhatják ki, milyen is a felnőttek világa. A valódira megszólalásig hasonlító, de miniatürizált díszletek között játszhatják el az eladó, az orvos, az autószerelő vagy éppen a televíziós műsorvezető szerepét. A Mini Citybe a 3-12 éves korosztályt várják a szervezők, és persze a szponzorok, akik a 100 milliós beruházás jelentős hányadát állták, és akik azaz egyes szakmákat bemutatják. A szervezők azzal számolnak, hogy a kiállítás egyéves időtartama alatt 150-200 ezren látogatnak el, így nem kétséges, hogy a szponzorok jó vásárt csináltak: jóval többet foglalkozik célcsoportjuk (szülők), és leendő célcsoportjuk a márkával, mint egy ATL hirdetéssel, és jóval pozitívabb, szorosan a márkához kötött élményeket visznek magukkal. Olyan élményeket, amelyekre valószínűleg hosszú ideig emlékezni fognak, és a kellemes benyomásokat ráadásul megosztják ismerőseikkel is.