Mindenhonnan azt halljuk manapság, hogy mennyire fontos komolyan venni a fogyasztók véleményét. A tény megállapításán és a buzgó helyeslésen túl azonban nem sok cég veszi a fáradságot, hogy személyre szabott válaszra méltassa az őt megkereső fogyasztót. Akad azonban jó példa is. Egy 3 és ½ éves kislány, Lily Rose azzal a kérdéssel fordult a Sainsbury’s-hez, hogy miért nem zsiráfkenyérnek hívják a tigriskenyeret, amikor annak nyilvánvalóan zsiráfmintája van. A Sainsbury’s 27 és ¾ éves menedzsere valószínűleg örökre belopta magát és munkáltatóját a kis Lily Rose családjának, ismerőseinek és a közösségi médiának köszönhetően a fél világnak a szívébe az alábbi válaszlevéllel. Az ötlet és a gesztus annyira szokatlan egy túlhajszolt modern menedzsertől, hogy felmerül a kérdés: vajon nem egy jól sikerült víruskampány áldozatai (jelen esetben inkább élvezői) vagyunk-e. De tulajdonképpen mindegy is. Gratulálunk, Chris! Jó fej vagy. És drukkolunk Lilynek, hogy egy kis édességet is választhasson magának az ajándékkártyájával.