A reklámszakemberek mindig próbálnak újabb és újabb ötletekkel előállni, hogyan lehetne egy olyan reklámfelületet létrehozni, amit az emberek nem tudnak nem észrevenni. Ennek a még fel nem talált felületnek nagy valószínűség szerint a digitális médiában lesz valahol a helye.
Egy pár évvel ezelőtt rendeltem egy pizzát, és a doboz belsejében volt a reklámüzenet. Nagy ötlet, kinyitod a dobozt, és akaratlanul is elolvasod, megnézed a hirtelen veled szembejövő üzenetet. Telitalálat! Ahány dobozra nyomtatták a reklámot, annyi embert értek el. Tuti 100%-os elérés. Sajnos az ilyen reklámmal nem lehet tömegeket elérni, és a célközönség megállapítása is abban merül ki, hogy ezen, és ezen a környéken lakik, és szereti a pizzát. Nem túl konkrét.
A jövő „pizzás doboza” a digitális világban rejlik. Manapság már lehet a Facebookon úgy hirdetni, hogy pontosan tudjuk, kinek fog megjelenni a reklámunk. Lehet úgy SMS kampányokat küldeni, hogy tudjuk, kinek megy. Lehet úgy targetálni online display hirdetéseket, hogy többé kevésbé tisztában vagyunk azzal, milyen társadalmi rétegek fogják azt látni. Ezek a típusú hirdetések, már közel vannak a csodafegyverhez, de még nem elégítenek ki minden igényt. Szerinted mi lesz a következő nagy dobás?