Az előző bejegyzésemet folytatva újabb három jó tanáccsal szolgálok, melyek reményeim szerint jó gondolatébresztők lesznek!
Offline események online ága
Minden esetben le kell kövessük online is offline eseményeinket. Amiről nem tudnak az meg sem történt! – tartja a mondás, hát tegyünk ez ellen és adjunk hírt magunkról. A Facebook-esemény létrehozása mondhatni alap eszköznek számít, azonban ezt érdemes tovább szofisztikálnunk! A helyszínen már előkészíthetjük az utólagos tartalmakat, melynek nagyszerű formája lehet például a fényképek készítése, célzottan fotófalnál akár. A képeken történő tagelések tapasztalataim szerint igen jó aktivitást tudnak produkálni. A fizikai eseményről emellett tweetekben vagy postokban számoljunk be élőben az online social eseményen is.
Célzott adatbázisok és célcsoport
A nagy adatbázisok helyett, ahol kicsi valódi találatokkal számolhatunk elérésben, igyekezzünk célzott adatbázisokat használni. Igyekezzünk az adatgyűjtések során is minél jobb szórással dolgozni, és az igazi leadeket összegyűjteni. A sok és a nagy nem feltétlenül mindig a leghatékonyabb. Célzottan, kisebb csoportokat elérve jobb eredményeket érhetünk el.
Tartalom vs elérés
Amellett, hogy minőségi tartalommal látjuk el fogyasztóinkat és olvasóinkat, igyekeznünk kell minél jobb eléréseket produkálni. Sok esetben nem jutnak el minőségi tartalmaink saját csatornáinkon keresztül. Elérésünket javíthatjuk, ha a megfelelő irányba továbbítjuk tartalmainkat, mint releváns bloggereknek vagy célzott közösségeknek, például konkrét érdeklődést kiszolgáló weboldalaknak.