2019 augusztus elején lezárult a Tableau és Salesforce integrációja.
Ezáltal a világ vezető CRM és analitikai platformjai egyesültek, hogy még szélesebb portfólióval tudják támogatni ügyfeleik digitális átalakulását. Az egyesülés következtében a Salesforce szolgáltatásait igénybe vevők még egyszerűbben és integráltabban fognak tudni hozzáférni az adataikból kinyerhető információhoz. Így még inkább adatvezérelt döntések meghozatalára lesz lehetőségük, valamint a saját ügyfeleik igényeit is pontoasbban tudják feltárni és arra reagálni.
Tableau & Salesforce
A sajtó közlemény alapján a Tableau célja továbbra is az adatok láthatóvá tétele és megértésének segítése. A Salesforce pedig a Tableau megvásárlásával egyesíti a világ vezető CRM platformját a szintén vezető analitikai platformmal.
A Tableau integrálásával a Salesforcenak még fontosabb szerepe lehet a digitális átalakulásban. Már nem csak a nagy cégek számára adott a lehetőség, hogy adataikat megfelelően elemezve, az üzleti döntések támogatását elősegítve dolgozzák fel. Ezen a téren jelentős átalakulások zajlanak, melyeknek a középpontjában a szolgáltatásokat vagy termékeket igénybe vevő fogyasztók és az általuk generált adatok állnak.
A Salesforce részeként a Tableau még gyorsabban és szélesebb körben tudja támogatni az embereket az adatok láthatóvá tételében és megértésében. Továbbra is önállóan, a Tableau márkanév alatt fog működni, sem a CEO személye, sem a vazetőség nem fog változni.
Tableau
A Tableau segíti felhasználóit az adatok megfelelő vizualizálásában és megértésében. Az úgy nevezett self-service platform különböző szintű analitikai ismeretekkel rendelkező emberek számára is megfelelő választás lehet. A non-profit szervezetektől kezdve, állami szervezeteken át a Fortune 500 tagjai körében is népszerű rendszer. Világszerte több tízezer ügyfelük használja a Tableau-t, melynek segítségével gyors és jelentős, adat-vezérelt döntéseket hoznak nap mint nap.
Salesforce
A Salesforce a CRM területén számít világvezetőnek. Segít abban, hogy a cégek közel kerülhessenek ügyfeleikhez. Az 1999-ben létrehozott vállalat különböző méretű cégek számára teszi lehetővé, hogy a legújabb technológiák – felhő, mobil, social, IoT, AI, hangvezérlés és blockchain – nyújtotta előnyök által teljes képet alkossanak ügyfeleikről.
Kíváncsian várjuk, milyen lehetőségeket rejt magában a két – maga területén – piacvezető szolgáltatás összefonódása.
Comments are closed.