CRM-adatbázisunk és Twitteres követőink egyesüljetek!
A vállalati számításifelhő-szolgáltatásokat nyújtó Salesforce.com új, webes alapú CRM-terméket fejlesztett Service Cloud 2. néven. Az új CRM-megoldással a vállalatoknak lehetőségük nyílik arra, hogy meglévő CRM-rendszerükbe illesszék a közösségi médiát is.
Twitter! Eez az één nevem!
A Service Cloud 2. három új fejlesztést tartalmaz, legnagyobb jelentőséggel talán a Twitterhez kapcsolódó szolgáltatásuk bír (Salesforce for Twitter), amely lehetővé teszi, hogy azok a cégek, akik CRM-tevékenységüket a Salesforce-on keresztül bonyolítják, összekapcsolhatják az adatbázisukban található ügyfeleket és a twitteres aktivitásaikat, a Salesforce for Twitter-en keresztül tarthatják a kapcsolatot twitterező, és a CRM-rendszerükben is regisztrált fogyasztóikkal. Sőt, azon kívül, hogy a cégek figyelemmel követhetik az őket érintő tweeteket, a beérkező bejegyzéseket beilleszthetik meglévő CRM-rendszerükbe. Ez pedig nagyszerű lehetőséget ad az ügyfélszolgálatnak arra, hogy valamennyi ügyfél számára névre szólóan adhasson választ a kérdéseire, jócskán megerősítve ezzel ügyfelei bizalmát, és – remélhetőleg – elkötelezettségét is. Következő írásunkban a Service Cloud 2. másik izgalmas szolgáltatásával, a Chatterrel ismerkedünk meg.