Kíváncsian vártam a magyar Forbes első számát, bár nem tudtam, hogy mennyire lehet számomra érdekes, mert – bár a híres Forbes-listákról természetesen már hallottam – az angol nyelvű kiadást nem volt szerencsém kézbe venni.
Marketing- és reklám irányultságú közgazdászként nem igazán mozgatnak meg a „száraz pénzügyek”, makroelemzések, és portfolió optimalizálási tippek, szóval kíváncsi voltam, hogy mit nyújt az új magazin, mely a „Vigyázat, kapitalizmus!” szlogennel került az újságosokhoz november elején.
Kinyitottam az első lapszámot (főleg a Váradi József interjú érdekelt, mert magam is dolgoztam a Wizz Airnél korábban), és nagyon kellemes meglepetés ért, mert a magyar Forbes elsősorban emberekről szól, mégpedig sikeres, vállalkozó magyar emberekről. A kapitalizmusnak azt az arcát mutatja meg, hogy legyenek ötleteid, legyen bátorságod és kitartásod megvalósítani azokat, és akkor nemcsak itthon, de külföldön is sikeres lehetsz.
Szerintem nagyon inspiráló a magyar Forbes, úgyhogy eldöntöttem, hogy felveszem a nyomtatott sajtó olvasási listámra, és remélem, hogy nem válik be Szily László jóslata a Cinken, hogy „hamarosan elfogy az érdekes és sikeres emberek sora”, akikről lehet írni 🙂