Nem én mondom, ők mondják. A PHD médiaügynökség online adatok elemzése alapján állítja, hogy állítják. Meg azt is, hogy hétfőn és vasárnap reggel…
Összességében tehát elmondható, hogy hétfő kora reggel és késő este a legrosszabb nőnek lenni. Már, ha nőnek lenni egyenlő azzal, hogy jól kinézni. Amit jó eséllyel a nők mellett a férfiak is vétóznának, azok biztosan, akik nem tartják a vonzó külsőt női privilégiumnak. De ezt most ne fejtsük meg, inkább nézzük, miért is volt fontos egy médiaügynökségnek, hogy mikor nem érzik magukat szépnek a nők.
A „beauty vulnerability” – a szépség(érzet) sebezhetősége – ezekben az időszakokban a legnagyobb, vagyis ekkor érdemes olyan hirdetéseket elhelyezni a felületeken, melyek a női szépséget (és a lelket) ápolják. A sebezhetőség ilyetén átértelmezése fogékonyságra azonban még szakmai berkekben is kiverte a biztosítékot – talán nem véletlenül – elsősorban a nők körében. Bizonyos mértékben érthető is, hiszen a fogékonyságként értékesített sebezhetőséget sokan leginkább kiszolgáltatottságként értelmezik vagy élik meg.
Annyi biztos, hogy olyan kérdésről nem számoltak be, ami azt kutatta volna, hogy ezekben a lelkileg nehéz pillanatokban szeretnének-e ilyen témájú hirdetéseket látni. Még pontosabban, szeretnék-e, hogy azok a hirdetések, amelyek ilyenkor elérik őket – mert lesznek ilyenek – a szépség témájával foglalkozzanak. Egy esetleges igen legalább ennyire hírértékű lenne, és nem is tűnik annyira lehetetlennek.
Forrás: kreatív online http://www.kreativ.hu/marketing/cikk/a_nok_csunyasagerzetere_epit_a_phd?utm_source=newsletter&utm_medium=kreativ_online_hirlevel&utm_campaign=10629