Pár napja rendeltem egy bumpert az új iPhone-omhoz, az Apple weboldaláról. A megrendelést délután közepén, olyan 3-4 óra között adtam le, csütörtökön. Gondoltam, majd valamikor a következő hét elején megkapom a kért terméket, nem is nagyon reménykedtem, hogy a hétvégén már meglesz.
Hála az egyre bonyolultabb IT rendszereknek, a csomag minden mozzanatát nyomon tudtam követni. Az első meglepetés akkor ért, amikor kiderült, hogy az Apple-nek nincs is Magyarországon raktára. Az első értesítésben az volt, hogy még a megrendelés napján Prágából elindult a csomag Liége felé. Mondom haló, rossz irány srácok, Budapest a másik irányba van! Mivel túl sok mindent nem tudtam tenni, ezért lefeküdtem aludni. A következő értesítés reggel az volt, hogy Liége-ből elküldték a csomagot Budapestre, és reggel 7-kor már a szállító cég logisztikai központjában volt. Gondoltam innen már nem vagyok messze, és nem is voltam. A csomag még 12 óra előtt a kezemben volt. A megrendelés után kevesebb, mint 20 órával később. Igaz a bumperem megjárta fél Európát, és megtett vagy 2000 km-t, de itt volt, 24 órán belül. Ja és mindezt ingyen, merthogy a szállításért semmit nem fizettem.