Mi még csak ismerkedünk ezekkel a szavakkal, de innen nyugatra már évek óta használják – és milyen jól használják! – a márkák.
Nem csak a nagyok, hanem a kisebbek is.
Hogy miért jó?
- egyszerű
- olcsó
- hatékony (brutális reach)
- social
Jamie Oliver – Veg Cookbook
http://instagram.com/jamieoliver
Jamie 2 évvel ezelőtt indított hashtagkampányt az instagramon.
Annyit kért, hogy fotózd be a kedvenc zöldséged, hashtageld egy erre a célra létrehozott hashtaggel és te lehetsz az a szerencsés, aki tizedmagaddal bekerül Jamie új zöldséges szakácskönyvébe!
Eredmény: első 6 órában több mint 12 000 megosztás
Jimmy Choo Treasure hunt
Egy egyszerű ötlet: adj oda 10 pár cipőt valakinek, aki London frekventált helyen becsekkol Foursquaren – kövesd a Jimmy Choo facebook oldalát, hogy lásd, éppen hol jár, és ha ott vagy a közelben és „levadászod”, akkor tiéd a 300 fontos cipők egyike.
Eredmény: 27% nőtt a Jimmy Choo webshopos regisztrációk száma, 50% nőtt a facebook paghge like-ok száma két hét alatt.