A Spotify felhasználók megismerhetik a Müpa fellépőit, ugyanis egy alkalmazás segítségével személyre szabott playlist készíthető olyan előadók dalaiból, akik a közeljövőben fellépnek a kultúrális intézményben.
Az oldalon a felhasználók zenei ízlését hat kérdés segítségével térképezik fel, majd a válaszok alapján egy tíz számból álló lejátszási listát ajánlanak nekik. Az elkészült playlist a felhasználó Spotify oldalán lesz elérhető, továbbá a linket e-mailben is megkapja. A kampány bevezető szakaszában, március 31. és április 14. között egy nyereményjátékban is részt vehetnek a Spotify fiókkal rendelkező felhasználók, ehhez csupán saját playlistjük generálásán kívül egy, a Müpával kapcsolatos adatot kell megtippelniük. A nyeremény is tökéletesen passzol a kampányhoz, ugyanis a helyes válaszhoz legközelebb állók között tíz darab vezeték nélküli bluetooth hangszórót sorsolnak ki.
A kampányhoz többek között egy egyedi, zenei műfajokra és a felhasználók nemére is targetált spotsorozat is társul. A koncepció szerint a kampány az intézményre jellemző műfaji sokszínűségen keresztül kívánja bemutatni azt a különleges atmoszférát, amiért az itt fellépő művészek és a közönség is szeret ide járni.
Forrás: kreativonline.hu